فرشته کوچولوی مامان و بابا

دختردار شدنمو یه دنیا شادی

1394/3/9 17:15
نویسنده : مامان فاطمه
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم ,عمرم ,نفسم بوس مامانی برای دیدن دوباره شما و انجام سونو آنومالی برای تاریخ ششم اردیبهشت ماه  از آقای دکتر عسگر زاده نوبت سونو گرافی گرفتم  منو بابایی همراه خاله مریم اومدیم  قم و من برای ساعت 7و نیم نوبت داشتم که تا ما رسیدیم شد ساعت نه و نیم بودخندونکولی باز خدا رو شکر با این که نوبتمون گذشته بود و اونجا خیلی شلوغ بود خانم منشی منو زود فرستاد داخلراضی وقتی رفتم داخل اتاق سونو به آقای دکتر گفتم میشه همسرمم بیاد پیشم بابایی خیلی دوست داشت شما رو ببینه آقای دکتر مرد خیلی مودبو مهربونی بودن گفتن حتما آرامبابایی هم اومد داخل اتاق و بابایی اولین باری بود که شما رو میدید دختر گلم آقای دکتر همه چی رو خیلی دقیق بررسی کردن درسخوانو بعد بهمون گفتن شما یه دختر ناز هستی عزیز دلم من که واقعا خوشحال شدم و واقعا خدا رو شکر کردم که اولا شما هم سالمی بعد هم یه دختر نااازی بوسمامان و بابا عاشقتن عزیزم محبت

بابایی هم خیلی ذوق کرده بودن که هم شما رو میدیدن هم این که شما یه دختر نازی عزیزمبغل 

آقای دکتر خیلی دقیق اجزای بدنتو بهمون نشون دادن قلب کوچولوتو دیدیم وصورت گرد نازتو عشقم فک کنم گردی صورتت شبیه  بابایی شده  بغلوای عزیزم نمیدونی دوس داشتم از تو مانیتور بکشمت بیرون صدتا بوست کنم عشقم  بغلآقای دکتر گفتن شما دقیقا 22 هفته و پنج روزتونه و وزنتونم 528 گرمه و گفت دختر نازتون وزنش هم خوبه اونقد ذوق کردم قربونت برم من نیم کیلویی من بوس

خدا رو هزاران مرتبه شکر که دختر نازم جاش تو دل مامانی خوبه و روز به روز داره بزرگترو خانمتر میشه که ایشالا به موقع قدم نازشو تو این دنیا بزاریمتنظر

بابایی قرار کرده بود که اگه شما یه دختر نازبودی برا ت هدیه عروسک بخره چشمکبعد از انجام سونو گرافی با بابایی به یه مغازه عروسک فروشی رفتیم و بابایی این دوتا عروسک خوشتلو واست خرید زبان

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیده
20 خرداد 94 8:17
سرزنده و پاینده ان شاالله
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون سعیده مهربونم