فرشته کوچولوی مامان و بابا

دکتر جدید ..

1394/2/30 18:13
نویسنده : مامان فاطمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر قشنگم همانطوری که گفتم مامانی بعد از آخرین باری که پیش خانم دکتر ابوالحسنی رفتیم تصمیم گرفتم دکترمو عوض کنم دیگه با توجه به این که عید نوروز رسید جواب آزمایشمونم نیومده بودهمه چی به بعد عید نوروز موکول شد سکوت

  بعد از عید جواب آزمایشم تاریخ 18 فروردین آماده شد و منو بابایی با هم رفتیم جواب آز رو گرفتیم آقای دکتری که تو آزمایشگاه بودن بهمون گفتن همه چیزایی تو آزمایشتون بررسی شده خدا رو شکر خوب بوده و ما هم خیلی خوشحال شدیم 

مامانی از  چند نفر از دوستاو آشناها در مورد یه دکترخوب توی قم سوال کردیم خیلی دکترا رو معرفی کردن اما ما بعد از کلی تحقیق تصمیم گرفتیم بریم پیش خانم دکتر دیانت که خیلی هم ازشون تعریف شنیدیم اجازه

ولی بعد از عید برای بابایی کاری تو تهران پیش اومد و بابایی مجبور بودن منو شما رو تنها میزاشتن و میرفتن تهران خونه مامانی خودشون و منو شما هم میرفتیم خونه مامانی من مامانی که خیلی خوشحال بود که ما میرفتیم پیششونچشمکو لی این روزایی که بابایی نبودن به من خیلی سخت میگذشت و خیلی دلم براش تنگ میشد چون بابایی نبود دکتر رفتنمون یه کمی به تاخیر افتاد از یه طرفم من نگران بودم که سونو غربالگری دوم رو هم ندادم و تا هفته 23 هم بیشتر فرصت نداشتیمغمگین

با بابایی هماهنگ کردیم که خودم با خاله جون بریم قم اونروز عمو حامدم همینجا بود که میخواست برگرده تهران منو خاله مرضیه با عمو حامد تا قم رفتیم و منم همون روز نوبت دکتر گرفتم  و برای اولین بار رفتیم مطب خانم دکتر دیانتدرسخوان

مطب خانم دکتر که خیلی شلوغ بود ولی بعد از یه ساعت و نیم تو نوبت بودن رفتیم پیش خانم دکتر

خانم دکتر صدا قلب نازتو شنید و همه سونو ها و آزمایشها رو بررسی کردن و همه چی خوب بود خدا روشکر و برام سونو دوم رو نوشتن تا هم سونو بدم هم تو این سونو جنسیت شما رو ببینم عزیز دلم  دل تو دلم نبود که سونو رو انجام بدم خندونک

بعد از این که کارمون تو مطب تموم شد به یه درمانگاه همونجا رفتیم تا اگه بتونم همونروز سونو رو انجام بدم ولی متاسفانه بهمون نوبت ندادن غمگینولی برای هفته بعد از دکتر عسگرزاده همون قم بودن نوبت گرفتم بغل

بعد از اون هم منو خاله جون رفیتم واسه شما خرید کردیم دختر گلم اینم عکس خریدا ی شما  :

 

+

 

پسندها (3)

نظرات (8)

کوثرخانم
31 اردیبهشت 94 15:47
مبارکت باشه عزیزم به دل خوش بپوشونی به کوچولوت
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون کوثر خانمی
سعیده
2 خرداد 94 10:14
چه خوگشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلن ماااااااااااااادر- به شادی بپوشه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون سعیده جوووووووونم چشات خوشگل میبینه
فرزانه
2 خرداد 94 10:34
خیلی خوشکل ان شا... به سلامتی تن نی نی نازت کنی دختر
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون فرزانه جووون انشالا
هلیا
2 خرداد 94 10:35
ای جونم چ تیتیشای خوشلی داره خاله قربونش بره عزیزممممممممممممممممم انشالله همه رو به سلامتی تنش کنی فاطمه جونم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون هلیا جووون ایشالا نی نی خودتم بسلامت بدنیا بیاد
yasamin zahra
4 خرداد 94 6:42
وای خدا چقده نازن انشا... به سلامتی دخملی گلت استفاده کنه فاطمه جون
مامان فاطمه
پاسخ
سلام دوست عزیزم، ممنونم نشالله
*...مامی مریم...*
4 خرداد 94 12:10
بسیار هم عالی، آفرین به مامان خوش سلیقه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفت
نیوشا
7 خرداد 94 10:23
مبارک دخمل نازت باشه خیلی قشنگن انشالله به شادی بپوشه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون نیوشا جونم ایشالا خدا به زودی دختر دار بشی واسش سیسمونی بخری
مامان کیانا
9 خرداد 94 9:43
مبارکه خیلی خوشگلند. عزیزم کی می شه تنش کنی و حالش رو ببری.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون فاطمه خانم آره خودمم همش لحظه شماری میکنم کی بشه این لباسا رو بهش بپوشونم همش قربون صدقه اش برم